Navigációs sáv kinyitásaNavigációs sáv becsukása
Hirdetések létrehozása Facebook-oldalról
Útmutató kezdőknekFunkciókBejegyzések kiemeléseOldalkedvelésekFelhívásWebhelylátogatókWebhelyen végrehajtott vásárlásokAutomatizált hirdetések
Hirdetések létrehozása a Hirdetéskezelőből
Kampányok, hirdetéssorozatok, hirdetések létrehozásaKampányok módosításaEseményhirdetésekAjánlathirdetésekDinamikus kreatív tartalomKreatív tippekMobilalkalmazás-hirdetésekFacebook Excel-alapú HirdetéskezelőLicitálási stratégiákMegjelenítés
Hirdetések létrehozása az Instagramról
Útmutató kezdőknekHirdetés az InstagramonInstagram Shopping
Hirdetések létrehozása a Hirdetéskezelő alkalmazásból
Hirdetéskezelő alkalmazás
Célok
MárkaismertségElérésÉrdeklődők kereséseA márka megfontolásaÜzenetekDinamikus hirdetésekKonverziók
Célközönségek
CélközönségekEgyéni célközönségekHasonmás célközönségek
Formátumok
KépGalériaKollekcióAzonnali élményVideó és vetítésTörténetekMárkához kapcsolódó tartalmak
Elhelyezések
ElhelyezésoptimalizálásInstagramMessengerAudience NetworkMarketplaceBeágyazott videós hirdetések a Facebookon
A folyamatban lévő kampányok követése
Hirdetések követése a HirdetéskezelőbenAutomatikus szabályok a Hirdetéskezelőben
Hirdetési jelentések
MérőszámokFacebook Excel-alapú HirdetéskezelőCélközönség elemzési adataiEredmények megtekintése és jelentéskészítésAz eredmények elemzése
Optimalizálás
Facebook Hozzárendelés
Események
Offline konverziókAlkalmazáseseményekFacebook-képpont
Kísérletezés
Koncepciók tesztelése kísérletezésselA/B tesztelés„Kísérletek” eszközA Facebook által kezelt tesztek
Fizetési módok
Havi számlázásFizetési módok
Számlázás
A számlázás működéseKöltési limitekAdókManuális fizetésKöltségkeretek
Kezelőeszközök
VállalkozáskezelőFelhasználók a VállalkozáskezelőbenFiókok a VállalkozáskezelőbenAdatforrások a VállalkozáskezelőbenBiztonság a VállalkozáskezelőbenKatalógusokCreative HubMárkabiztonságA hirdetési fiókhoz kapcsolódó jogosultságok
Szabályzatok
Társadalmi kérdésekről, választásokról vagy politikáról szóló hirdetésekSzemélyes egészségi állapotKriptopénz

ESEMÉNYEK

Facebook-képpont

Legutóbbi módosítás: 2020. febr. 19.

A Facebook-képpontról

A Facebook-képpont egy analitikai eszköz, amellyel mérheted a hirdetési tevékenységed hatékonyságát, és megismerheted az emberek által a webhelyeden végzett műveleteket.

A képpontot a következőkhöz használhatod:

  • Biztosíthatod, hogy a hirdetéseid a megfelelő embereknek jelenjenek meg. Új ügyfeleket találhatsz, illetve azokat is megszólíthatod, akik felkerestek egy adott oldalt vagy elvégeztek egy adott műveletet webhelyeden.
  • Növelheted az eladásaidat. Az automatikus licitálás beállításával olyan embereket érhetsz el, akik nagyobb valószínűséggel hajtanak végre számodra fontos lépéseket – például vásárolnak.
  • Mérheted a hirdetéseid eredményességét. Jobban megismerheted a hirdetéseid hatását azzal, hogy méred, mi történik, amikor az emberek látják a hirdetéseidet.

Miután beállítottad a Facebook-képpontodat, a képpont akkor aktiválódik, amikor valaki műveletet hajt végre a webhelyeden. Ilyen művelet például egy terméknek a kosárba helyezése vagy a vásárlás. A képpont megkapja ezeket a műveleteket vagy más néven eseményeket, amelyeket a „Facebook-képpont” lapon tekinthetsz meg az Eseménykezelőben. Itt megtekintheted a műveleteket, amelyeket az ügyfelek végrehajtottak. Emellett lehetőséged van újra elérni ezeket az ügyfeleket későbbi Facebook-hirdetésekkel.

Megtudhatod, hogyan segítheti a Facebook-képpont vállalkozásodat?Megtudhatod, hogyan segítheti a Facebook-képpont vállalkozásodat?Megtudhatod, hogyan segítheti a Facebook-képpont vállalkozásodat?

Ismerkedj meg a Facebook-képponttal kapcsolatos alapismeretekkel!

Mindössze 5 perc alatt megtudhatod, hogy a Facebook-képpont hogyan segíthet vállalkozásodnak.

Útmutató megtekintése

Hasznosnak találtad ezt az információt?
A COVID-19-járvánnyal kapcsolatos információforrásokA COVID-19-járvánnyal kapcsolatos információforrások: Segítünk vállalkozásodnak a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzetben.

Források és támogatás vállalkozásod számára. További információ.

A legfontosabb súgócikkek a COVID-19-világjárvány idején. További információ.

More in this section: ESEMÉNYEK

ESEMÉNYEK |

Facebook-képpont